Lördag igen :D

& jag fick sova någon timme extra på morgonen :D Men redan vid vanlig tid, alltså ca. 5, så slog jag upp ögonen första gången & blev nöjd när jag insåg att det var lördag & jag kunde sova en stund till! Trots att jag vaknade med huvudvärk så var det härligt när jag tittade ut & fick se en stor sol :D

Denna helg ska vi fixa i rodning tills nästa helg då vi får besök :D Det ska bli så kul att få träffa alla! & sen ska grillpremiären ske på lördag - MUMS :D & eftersom det är kalas * 2 + inflyttningsfest så bjuds på tårta & annat smått & gott :D

Så idag ska vi åka & handla (inte minst en present till Pontus som fyller 7 år i veckan :)) & sen blir det städning hemma, både inne & lite ute! Men det ska bli skönt, jag har något att se fram emot så det känns inte betungande!

Så här kan jag inte sitta & fördriva tiden, när en massa annat står på schemat ;)

Ha en underbar lördag alla mina vänner :D

Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0