Längtar :D

Efter en härlig vår! Den enda gången på året som jag gillar solen är just tidigt på våren då det ännu inte är för varmt!

& jag längtar efter allt roligt som ska ske :D I mitten av april blir det inflyttningsfest + kalas för mina älskade killar :D Sen en liten resa :D

Men mest längtar jag efter att få göra i ordning trädgården, plantera lite blommor, rensa i rabatterna, förhoppningsvis få hit ett växthus :D Sätta upp staket ska också göras!

Ja, det finns en del att göra..våra planer är allt annat än små! & det kommer bli bra!

Just nu är jag så nöjd med min tillvaro... & med en hemlighet som snart kanske ska avslöjas för alla...snart!

Även om jag just nu mest går omkring i ett moln av trötthet så vet jag att det finns en ände! & v. 16 får jag chansen att vila upp mig en vecka :D Därav denna bloggtorka...men snart :D

Så jag blickar framåt <3 & jag önskar er alla en härlig vår :D

Kommentarer
Postat av: Elin Branhammar

Åh vad spännande med en hemlighet. Sånt gillas!



Hoppas ni har det jättebra- vilket det verkar som ;)

Kram

2011-04-03 @ 10:43:59
URL: http://www.branhammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0