Helg!

Nu väntar vi på släkten som är på väg :D Ska bli en trevlig helg!

Den senaste veckan har jag haft huvudvärk & illamående & en stor trötthet. Har varit hemma från jobbet både igår & idag.. Har fortfarande ont i huvudet, men med några alvedon & lite extra sömn är den överlevnadsbar...

Så jag hoppas att jag ska orka helgen också...

Har för tillfället 2 killar som väntar & längtar! Fulla av energi, laddade att ösa järnet när de kommer :D

Idag skulle jag ha bakat tårta, men smarta jag hade glömt att köpa vetemjöl ;/ Så nu väntar jag också på Stefan som skulle köpa med sig det när han slutar! Sen ska här lagas middag & bakas & umgås hela kvällen lång :D

Jag hoppas att ni där ute får en trevlig helg, för med sällskapet som kommer i helgen kommer jag att få det super :D

& till veckan väntar påsklov :D

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0