Snart dags..

Ja, imorrn innan 6 sätter jag mig i bilen & åker mot Örebro. Där sägerjag hej då till mina prinsar & åker vidare mot Göteborg & Landvetters flygplats. Därifrån blir det flyg till Istanbul.

Andra säger till mig - vilken chans! Va kul! osv.

Ja, det finns vissa saker som jag tycker är kul & spännande..att få se nya saker & få uppleva en helt annan kultur än den jag är van vid.

Jag som är total oresvan. Har flygit 2 gånger i hela mitt liv, fram & tillbaka till London när jag gick i 9:an! Jag känner mig totalt utlämnad! Jag måste vara utan mina prinsar 1 vecka!! Jag lämnar mitt trygga bo & ger mig av..

Men jag är inte nervös eller tycker det ska bli jobbigt - det var mycket värre förra veckan!

Det ska bli kul! Jag kommer att sakna mina prinsar, men det är bara 1 vecka. Nästa söndag möter de mig på Landvetter :)

Så nu måste jag börja packa!! Har tänkt att jag ska hela veckan men det har liksom inte blivit av...

Om det bara var så att jag kunde fått välja resesällskapet själv, att vi som familj kunde åka bort 1 vecka :)

Men nu har jag ju möjlighet att lära känna mina kollegor :)

Det ska bli bra, det ordnar sig alltid!

Nu ska här packas!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0