OJ!

Vad har hänt med min uppdatering av bloggen?? Tog visst helt slut! Men med allt jag haft att göra har det inte funnits tid att skriva & göra det jag vill i bloggen & då har det inte blivit någonting!

Har tänkt att jag ska skriva en massa, ta kort & lägga ut på vårt underbara hus...ja, & en massa annat...

Men det har inte funnits tid att lägga upp kort! Jag menar det verkligen! Tror aldrig att jag haft så mycket att göra i hela mitt liv!

Men jag tycker det är spännande! Att jag inte har lika mycket tid över som förut känns helt ok.. Jag trivs så himla bra på jobbet, trivs i huset, trivs med livet...ja, med det mesta!

Jag är lyckligt lottad!

& jag ska försöka få igång bloggen igen! Men jag kan inte lova :/


Kommentarer
Postat av: Vännen

Åh va kul med ett inlägg ;) Ja nu är det fullt upp, jobb, familj, huset mm mm Har man ett hus så tar det mycket av ens tid, finns alltid nåt att göra! Men ville bara säga att det va kul att se ett nytt inlägg!

Ta hand om dig å vila nångång mellan varven oxå!!

Kraaam

2010-10-21 @ 11:39:56
Postat av: lovisa

vad händer idag?(.

2010-10-21 @ 12:07:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jeeeennnny

hjääääälp mig, vilken header ska jag ha? tacksam för svar :)

2010-10-21 @ 12:17:45
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0