Trött!

Fastän jag nyss gått upp så är jag fruktansvärt trött! Gick & la mig vid 11 igår kväll. Hostan började & klockan tappade jag tålamodet så jag gick ner & satte mig en stund för att se på tv:n & hoppades att hostan skulle ge sig. men icke! Började hosta ännu mer & började också kräkas av hostan! Tror jag kräktes upp allt jag åt igår... För när jag börjar kräkas då fortsätter jag...tål inte att se eller känna lukten för då vänder sig hela magen & det kommer ännu mer.

Kl. 3 gick jag åter upp i sängen, efter att jag ropat på stefan en gång & sagt att jag dör ;) Ja, jag trodde det ett tag, för jag var så fruktansvärt trött! & jag hade så ont i hela bröstet, det kändes som ett stort sår & jag kunde inte göra något åt det..

Efter kl 5 somnade jag i ren utmattning i min säng...vaknade vid 11 & känner mig alldeles öm..

Men det är bara att gå upp & duscha..ska vara på universitetet vid 14 för att träffa handledaren & jag skulle ha hunnit att shoppa presenter till våra dagisfröknar först men det hinner jag inte innan, får försöka hinna det efter...kl 17 ska vi va på dagis på avslutningsfest..vet dock inte om jag orkar men får skicka dit stefan med presenterna & barna..det är ju Pontus sista våravslutningsfest!

Nu måste jag skynda mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0