Trädgård!

Det ser ur som en trädgård här utanför & det är så härligt! Förhoppningsvis så kommer allt att börja blomma så småningom men nu ligger det massor av frön under marken som bara väntar på att få spira upp :)

Det tog sin lilla tid & göra i ordning, men med hjälp av svärmor har jag nu fått en början ute.

Ska försöka ta lite kort som jag ska lägga in, kanske ikväll...vi får se vad som hinns med.

Idag var jag på seminarium med examinatorn.. Jag var enda studenten, så ett bildspel & föreläsning för mig blev det! Men det gick bra & fick lite tips om mitt examensarbete...så har jag lite att pilla med denna vecka också!

Har fortfarande inte hört från min handledare, skickade mail för tre respektive två veckor sen!! Lite förargad över det faktiskt! Om handledaren inte har tid, då ska denne inga studenter ha!

I lördags hade vi städdag på gården, roligt att träffa alla TREVLIGA grannar! Lite krattning, sopning, plantering & nedtagning av ett träd samt ett stort & härligt fikabord :)

Till helgen åker vi till Göteborg, ska för 1:a gången i mitt liv ha en weekend i Göteborg! På lördag blir det Liseberg, också det 1:a gången i mitt liv! På söndag blir det dop :) Ska bli en härlig helg & en välbehövlig resa!

Får hoppas på lite fint väder men om det blir regn så gör det inte så mycket...vi packar bilen med regnkläder & annat så att Liseberg ska bli av ändå..Det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder ;) Fördelen med lite regn är ju att köerna inte blir så långa ;)

Kramisar på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0