Så var det gjort!

Ja, min 1:a anställningsintervju! & jag överlevde!

I natt drömde jag om intervjun, inga hemska drömmar! Jag satt där & de frågade mig konstiga frågor som jag inte förstod något av...& så sa en person att jag förolämpade dem genom att snyta mig..

Ja, jag var glad när klockan ringde & intervjun var färdig!!

Så när jag satte mig i bilen för att köra iväg var jag nervös & lite rädd.. Både för intervjun & för att hitta!

Har knappt satt ner min fot i Örebro förut & nu skulle jag köra själv & hitta till ett ställe som jag inte hade någon aning om vart fanns..

Men jag fann! & jag gick även in på en mack på toa - som jag har lite fobi för! Vet inte varför men jag vill inte gärna gå in på en mack & låna toaletten..

Var där i god tid så jag hittade en parkering & tittade mig lite omkring!

Det var ett fint ställe, inte alls som jag hade förväntat mig! Som sagt jag har inte varit mycket i Örebro, typ nästan bara kört förbi! Skolan låg lite i utkanten med närhet till skog.

Skolan verkar vara intressant & spännande, också med en liten utmaning! Men det är ju det jag söker :)

Intervjun flöt på bra, de ställde frågor & jag försökte svara.. jag är ju inte så bra på att prata positivt om mig själv men det kändes faktiskt rätt okej.

De var trevliga & vi pratade & så visade de mig runt..

De skulle höra av sig, så nu får jag vänta & se... De var tveksamma till pendlingen, & det är väl jag med..det tog ca en timme dit, så två timmars bilresa, fem gånger i veckan... men jag vet ju inte innan jag provat eller hur!? & funkar det inte så funkar det inte...

Får jag jobbet så är det roligt! Får jag inte jobbet så är jag flera erfarenheter rikare :) Så hur som helst så känner jag mig som en vinnare idag!

kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0