Jag fick jobbet :)

Ja, det är mitt! Har redan skrivit på anställningsavtalet! Den 11 augusti kommer jag att göra min första dag :) Mitt 1:a jobb, klasslärare i 5:an. Ser fram emot en spännande & givande tid! Lite skräckblandad förtjusning kanske man kam kan kalla det också...Som jag sa till Stefan, det känns som att jag måste gå lärarprogrammet igen under sommaren för att veta hur man ska lägga upp arbetet som lärare. Jag vet ju en dal, så klart..men hur går det praktiskt till att bara lägga upp en undervisning??? Ska till skolan & hälsa på innan skolavslutningen & ska då passa på att fråga de övriga lärarna en massa frågor ;) Men jag tror att jag kommer att trivas där, & att det kommer att bli en tid som jag kommer att minnas länge!

allt gick så fort så jag har inte lyckats smälta allt än.. intervju på onsdag, på onsdagkväll fick jag besked om att jobbet var mitt & på torsdag var papperen påskrivna & jag hade träffat alla lärarna & varit med på mitt 1:a föräldramöte som lärare inför hela skolan! Ja, snabbt gick det & roligt är det!

Så den 11 augusti far jag till jobbet & den tid som jag trodde skulle bestå av möten på arbetsförmedlingen blir en provanställning :)

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0