Examensarbetet..

..börjar bli färdigt, eller??? Har inte hört något från min handledare på länge så vem vet?? Kanske snart kommer ett mail & sen får jag göra om hela arbetet!

Nu är diskussionen snart färdig också & framsidan rä på plats! Litteraturförteckningen skriven, alla källor angivna, innehållsförteckningen gjord, bilagorna på plats...ja, det verkar närma sig det stora slutet! Tidigare än beräknat men jag har suttit varje dag också! 

Fick brev på posten om examenshögtid, kommer dock inte kunna medverka för då är jag i Stockholm :) Men det gör mig inget heller, jag blir ju lärare för det ;)

Idag var en sån dag då det är svårt att börja skriva! Skriver lite, raderar, skriver om, raderar & så fortsätter det! Men efter lunchen gick det bättre!

Igår var jag ledig med mina killar! Stängningsdag på dagis så då passade vi på att vara ute i det vackra vädret :) Jag satt & läste i solen & mina killar lekte så bra :) Inte helt fel!! Läste ut min bok & fick lite färg :) VÄLBEHÖVLIGT! Jag är så blek som bara jag kan bli! Men nu ska snart kläderna av & det ska sittas i solen, iaf nu i maj...sen blir det alldeles för varmt så då gömmer jag mig i skuggan ;)

Nu ska jag skriva lite på mitt examensarbete tror jag...har lite i huvudet som jag ska skriva ner, annars är risken stor att det är borta imorrn..

Så ha en trevlig kväll! Det ska jag ha med Betty & de desperata hemmafruarna :)

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0