,..

Sitter här hemma med mina killar & tar det lugnt den härliga fredagen! Jag skulle ha jobbat idag men det blev ändrade planer då stora killen har feber idag, troligtvis efter vaccinationen som han fick igår. Han var så duktig igår! Han rörde inte en min när sköterskan satte in nålen, på vägen hem i bilen så sa han att det gjorde lite ont & att han fick en liten tår i ögat..så söt min stora kille <3

I helgen blir det nog inte så mycket, är fruktansvärt trött & sliten & har en förkylning som inte vill släppa :( Hostar iaf inte lika mycket längre & kan sova på natten men detta tempo som vi har, med möten & jobb & skrivande gör att jag är helt slut! Får hoppas att det blir lite bättre för på måndag & tisdag blir det jobb & på onsdag ska ex.arb va inlämnat!

Är nästan färdig, är några små saker som jag vill ändra men inget som ska ta så tid...om nu inte sidnumreringen vill krångla igen! Satt länge för att få de rätta sidorna numrerade! Men nu är det rätt :)

Nu ska jag strax fixa lunch till mina grabbar så ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0