En trevlig helg i Eksjö!

Med konfirmation för min kusin. Härligt att få träffa släkten :) Synd bara att jag varit så förkyld så jag inte riktigt orkat med..

Nätterna tillbringades på ett gammalt logement.. Ett tolvbäddsrum med våningsängar där både stora & små, långa & korta fick plats... Några snarkade, någon pratade & någon sparkade ut ett vattenglas men lät det vara & vände sig & fortsatte att sova. Vissa försökte att göra alla andra rädda men var nog den som mest rädd var ;) Stefan gick ut för att sätta sig i köket & läsa, någon tyckte att Stefan var borta så länge så hon skickade ut någon annan för att titta efter honom (Stefan).. Mikaela kommer tillbaka & säger att väskan ligger slängd i korridoren - Hjälp! En väska mitt i korridoren i ett stort hus där vi var enda gästerna! Nu har det börjat! Nu blir vi alla...! Min mamma & moster skulle gå & kolla igen.. något låter - hjälp hissen kommer! Jag som stilla ligger & sover på rummet hör hur en elefanthjord kommer springandes i korridoren, eller vänta nu..var det mamma & moster?? Ja, visst var det de! Livrädda för att hissen kom! & efter kommer...en lugn stefan med en väska över axeln..

Ja, vi har haft superroligt! Kanske inte så mycket av sovandet, men det tar vi igen i veckan :)

Säger bara en sak - detta måste upplevas! Men tror kanske inte att alla skulle överleva en helg med Jönsson-klanen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte heller att alla skulle överleva! Men visst har vi det helt underbart och roligt tillsammans och högt i taket!

2010-05-25 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0