Usch..

..känner jag bara! Har ingen lust med något & är trött & irriterad mest hela tiden.

& ikväll blev jag & syrran ovänner... Ja, jag vet att jag ibland säger för mycket, är för ärlig & lägger mig i... Men om inte jag gör det vem ska då göra det?? & bara för att jag säger som jag tycker så blir hon skogstokig & kastar saker...& säger elaka saker. Mycket kan jag stå ut med..men nu orkar jag faktiskt inte mer! Så jävla otacksam för allt man gjort & för att man alltid ställer upp...alla krav hon kommer med hela tiden. Nä, nu jävlar!!

Du är 18 år! Visa det & bete dig som det! Jag tänker inte stå här & låta dig säga en massa fula saker till varken mig, barna eller Stefan.

Jag tänker skita i det...just nu vill jag bara skita i allt...ta nästa flyg bort...ta med mig mina killar & fara...bara glömma..bara låtsas...som om allt var som det var förut...innan allt...

Nu går jag...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0