söndag...

...betyder att imorrn ska man upp tidigt igen! Efter en veckas ledighet känner jag att det inte kommer bli lätt!

Har verkligen ingen lust nu...

Allt känns bara jobbigt & jag vet inte vad jag ska göra...

Tänk om det ändå kunde va enkelt ibland...

Allt ska va så svårt...& allt ska liksom krånglas till...

Känner mig inte som mig själv...brukar inte va så negativ...eller??

Är så arg! Jag älskar min syrra...men hur mycket ska man ta?? När ska man sätta ner foten...

...jag gör det nu...nu har jag tröttnat på att försöka vara henne till lags...jag har fullt upp med mig själv...

Jag har kämpat i hela mitt liv...kämpat mot mig själv...mot andra...har tagit skit...har gett skit...

jag skulle önska att jag hade kraften...då skulle det inte va så som det är nu...

...då skulle allt va annorlunda...

...eller skulle det det???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0