Semester!

i 7 veckor! Ska bli härligt att få vara hemma med mina killar :) Tyvärr så kommer inte ekonomin må så bra, får väl bli billig mat & gratis nöjen...bara vara & bada mycket! Det finns ju en del gratis nöjen att göra med barn.

Ska iaf se om jag kan ta lite föräldrapenning, lägstadagar tyvärr men alltid några kronor så att man kanske kan unna sig en glass nån dag ;)

Det kommer ändå bli en härlig sommar!

Redan till veckan kommer kusiner :) De är så välkomna & det ska bli kul att ha dem här! Ska försöka hitta på nåt kul att göra..bada i poolen ska det bli iaf :)

Imorrn måste jag ta med mig barna & åka till Kau en sväng för att lämna in examensarbetet för publicering..skulle ha gjort det tidigare men har jobbat så jag har inte hunnit..

Nu blir det greys..

Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0