Oj, oj..

..vilken granne man kan ha! De är inte riktigt friska tror jag, blir nästan rädd för vad de kan göra! Men nu vet vi ju iaf att vi är en inavel familj ;) Nej, jag var riktigt irriterad förut men nu har det släppt. Jag vet vilka vi är & det är jag nöjd med, vad 2 psykopater tycker det har jag inte tid att fundera över..

Har haft en sjuklling hela förra vecka, den äldre hade feber. Denna söndag börjar likadant men med den yngre! Hoppas att hans feber går över snabbt & inte är så segdragen som storebrors då vi har planerat in en Stockholmsresa på tisdag till onsdag!

Imorrn ska jag ha mitt sista seminarium! Opposition! Sen ska väl arbetet ändras lite, får väl hoppas på att det är lite! Men det arbetet som jag läst & ska opponera på är inte bra...försöker hitta positiva saker men ibland är det svårt! Förstår inte att en del människor läst en hel lärarutbildning...

Nu ska jag höra vad Stefan har att säga om arbetet, han fick ta & läsa igenom det! Sen blir det sängen!7

Så God natt på er alla & sov gott! Eller som jag alltid säger till mina killar - Go natt min skatt <3 Hoppas att alla mina skatter vet att de är just skatter för mig! Kanske ska man säga det oftare...

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0