Ny dammsugare!

& den suger så himla bra! Har haft en gammal dammsugare som jag tyckt varit bra, men det gick sönder så blev tvungen att inhandla en ny! Nu märkte jag också att den dammsugaren kanske fått vara med några år för mycket om man jämför sugkapaciteten! Var faktiskt roligt att dammsuga ;)

Idag har vi orienterat igen! Gick en runda i skogen vid Våxnäs. Mina killar är så duktiga, de går & går & går! Är så härligt att se dem!

Igår var killarna & sprang minijoggen.. (bilder finns här nedan!)

Sen fick de bli handling så nu klarar vi oss denna vecka också ;)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med lite nötter & se om det är något bra på tv:n! Men det ska inte dröja så länge innan sängen ska intas, för imorrn bär det av på jobb igen :)

Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0