Midsommarafton :)

Vi har nog ingen tradition på midsommar, firar den lite överallt, dans kring en midsommarstång ibland men inte alltid.. det enda jag vet det är nog grilla :)

Älskar att grilla, kanske därför vi grillar varje helg ;)

Idag har vi varit på 70-års-kalas - trevligt :) & god tårta serverades :)

Nu väntar vi på besök från en vän & hennes sambo :) Har redan öppnat en kall öl & förberett maten, men det har jag haft mycket hjälp till från min kusin :)

Så helt plötsligt är man fembarnsmamma, 2 små & 3 stora tonåringar :) Kul att de vil vara här & fira midsommar med oss!

Men nu har jag inte tid till att sitta här & skriva!

Hoppas att ni alla får en trevlig kväll! Själv ska jag nog öppna några fler öl under kvällen, ha trevliga samtal & kanske lite dans kring..ja det får bli trädet ;)

Kramisar till er alla denna underbara midsommarkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0