Härifrån..

..vill jag - nu - på en gång! Vill inte vara kvar här..

Vill inte va rädd för att göra fel, vill inte ha någon som vaktar varje steg vi tar...

vill ha ett hus, ett eget hus, långt ifrån (eller ja, iaf inte direkt i närheten) en viss granne här..

Vill inte bry mig, vill bara vända ryggen till & låta dem vara där bakom..& titta & granska..men just nu är det svårt...vill inte bli anklagad för att vara en dålig förälder, & ska jag bli anklagad för det vill jag att det kommer från någon annan...

Jag skulle kunna bo i ett träskjul i skogen, bara det inte är precis här...eller ta husvagnen till en camping, & vara där...men det är svårt med 2 barn!

Jag skulle vilja flytta, långt härifrån..men är det rätt mot mina underbara prinsar?? Pontus har ju redan blivit inskolad till fritids & varit & träffat nya fröknarna...

Är det rätt att 2 människor ska kunna få en hel familj att må så fruktansvärt dåligt??

Jag vet att det inte är ens fel att två bråkar...jag vet att vi har en del av det... men jag kan acceptera att vi inte tycker om varandra & gå vidare... men det verkar inte som om de har en tanke på att gå vidare & släppa & acceptera det faktum att gjort är gjort... hela tiden kommer nya anklagelser... & så fruktansvärt fula ord som kommer ur en 40-årings mun - det fattar jag inte!!??

Jag trodde att vi skulle kunna stå ut tills jag fick fast jobb så att vi kan få ett lån & köpa ett hus...men dit är det minst 8 månader!! & jag klarar inte det..jag gör inte det..jag har försökt men nu orkar jag inte..

Funderar på att ta hit en mäklare & värdera & sen se hur vi ska göra...men här tänker jag inte stanna länge.

Nä, nu ska jag titta om jag hittar nån lägenhet nånstans & kanske kika på hemnet..

Kram till alla mina vänner <3

& ett stort tack till våra goa vänner som igår var här & firade midsommar med oss & som blev inblandade i allt..förlåt för det! 

Kommentarer
Postat av: Vännen

Jag fattar inte..... vuxna människor!!! Visst, man behöver inte älska sina grannar MEN man kan inte behöva gå till angrepp!! Jag skulle flytta direkt ja, men det kan ju va svårt att få tag på nåt lämpligt boende bara sådär! Jag gillar ju inte heller vissa av mina "grannar" men jag pratar aldrig med de heller å de inte med oss... å det nöjer jag mig med! Vi hälsar, med det är oxå allt! Jag hoppas allt löser sig för er! Många kramar

2010-06-27 @ 20:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0