Glad!

För att det äntligen är över & att tidningarna kan börja skriva om annat igen! Förstår inte att folk kan sitta flera timmar i rad framför en tv för att titta på ett bröllop!? Behöver jag ens säga vad jag tycker om detta spektakel?? Såg lite på tv igår, inte med mening utan för att alla andra såg & för att umgås fick man sitta där :( Men blev besviken, på många saker! Framför allt denna klänning! Hade förväntat mig mycket mer! Nej, jag tyckte det var lite...ja...

Nu sitter jag hos mammsen, ska gå & duscha & sen packa inför hemfärden.. synd att inte helgerna är lite längre!! Har haft supertrevligt iaf :)

& med oss hem får vi en kusin :) Det ska bli skoj! Får hitta på nåt kul med henne under veckan :)

Jag älskar allt som sommaren kommer med...eller nästan iaf...tycker ju att det ibland blir lite för varmt! Men detta underbara sommarlov är riktigt härligt! Men snart är det slut med sommarlov & jag får börja kalla det semester...men denna sommar har jag lov :)

Nu måste jag skynda mig!

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0