Äntligen :)

Har fått mitt betyg på examensarbetet! Så skönt att äntligen vara klar! & med ett bra betyg också, VG ;)

Nu ska det skickas in & arkiveras?? Vet inte riktigt vad det är som ska göras men det står på anvisningarna tror jag, ska kolla upp det sen :)

Har jobbat idag, hade fruktansvärd huvudvärk & var riktigt trött när jag kom hem! Sviterna efter en kort men trevlig Stockholmsresa :) 

Kusinernas student & examen som skulle firas & det kunde vi inte missa! Åkte från Stockholm vid niotiden igår kväll, fick se ett vildsvin för 1:a gången! Har velat se ett länge & igår hade vi turen på vår sida :) & det var inte bara då vi hade turen på vår sida...på motorvägen lite längre fram står ett rådjur mitt i vägen! Fick väja hårt & det var tur att det var lite trafik! Men vi hade tur & det hade rådjuret också denna gång :) 

Tack min kära släkt för att vi alltid har skoj & trevligt! Älskar våra träffar <3

Imorrn ska jobba på en förskola...ska bli kul att få prova på de små barnen också lite till :)

Nu ska jag snart gå & sova så jag är pigg & glad imorrn!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0