10 år <3

För 10 år sen, på midsommaraftonen, blev jag & Stefan ett par. Innan denna dag hade vi varit i Norge & vi hade i många kvällar suttit tillsammans i hans bil & pratat & lyssnat på musik, då ovetandes om att vad som skulle hända..

Men här är vi nu, & på vägen har vi fått uppleva glädjen av att bli föräldrar, tillsammans...föräldrar till 2 underbara killar som är bevisen på den kärlek vi hyser för varandra..kanske kan det en dag bli fler :)

Inte allt har varit lätt.. många gånger har bråken blivit stora & någon har åkt eller gått iväg... hårda ord, från mig till honom..aldrig tvärtom... Jag är som jag är, han vet det...vet att jag ibland säger saker som sårar...men att jag inte menar det...

Vi har haft våra kriser...& nog kommer det någon mer...jag har levt med honom under hela mitt vuxna liv..

Den kärlek jag känner för honom är enorm...han har betytt så mycket för mig...han har suttit där när jag gråtit över det som hände när jag var liten, han har varit där under jobbiga telefonsamtal & han har varit där under de största förlusterna jag haft...

Han är för mig guld värd, han har gett mig så mycket...

Förhoppningsvis så får vi ännu fler härliga år tillsammans...

Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Vännen

Blir så rörd.... ja Stefan är verkligen guld värd, lugnet själv... om man jämför med dig ;)

Jag hoppas, å tror att ni kommer att få många härliga år tillsammans! Å fler barn blir det garanterat... du kommer väl ihåg va Pontus sa? Han vill ju ha en lillasyster :):)

Kram kram

P.s hoppas vi ses i M-skogen!!

2010-06-24 @ 00:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0