Idag...

...kommer mäklaren hit & gör en värdering. Ska bli spännande att se vad hon säger! Så igår kväll åkte vi tillbaka till Skattkärr efter att ha målat lite på ett hus...har en del kvar men det ska nog bli bra!

Ställningarna på huset är fortfarande kvar! Förstår inte varför det ska ta sån tid att plocka ner dem & sätta upp dem! Skulle vilja göra det själv! Men förhoppningsvis så kommer de idag eller imorrn för att ta ner..

Bara de är nere snart, innan fotografering & visning!

Ikväll ska jag till Malung på dansbandsveckan.. ska bli skoj & få gå ut & ta en öl...dansen får nog mamma stå för! Jag är inget fan av dansband & har aldrig varit! Men ska med min mamma, moster & syrra så det ska nog bli kul ändå, trots att musiken inte är den bästa ;)

Nu ska jag fortsätta vänta!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0