Fullt upp..

med målning & tapetsering & husvisning :) Inget lugnt sommarlov här inte! Plus mina extra sommarbarn ;)

Just nu ska stefan ringa til mäklaren för att lägga ett bud på ett hus :) Är ett fantastisk hus, med stora ytor & stor potential :) Finns en del att fixa med, men det tycker jag bara är kul :) Det behöver ju inte göras direkt!

Inget svar...då får vi vänta lite till...spännande! Kommer att lägga budet en bit under utgångspriset, verkar som om inte så många är intresserade...får väl se vad säljarna tycker om det!

Idag ska det iaf tapetseras färdigt! Pontus ska få följa med pappa på jobbet & Edvin få mina äldre flickor passa så jag kan få tapetsera :) Skulle vilja bli färdig eftersom jag får besök i helgen :) Min moster kommer & imorrn är det min födelsedag :)

Imorrn måste vi också till Mariebergsskogen för att hämta nya Friska Karlstad karta :) Så vi får orientera lite mer!

Nu ska frukost fixas :) Barna har börjat dagen med lite morot!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0