Full rulle!

med en massa & tid att sitta vid datorn har inte funnits! Nu sitter jag i Stefans föräldrahem & är trött! Försökte sova men det gick inge vidare..ska nog försöka igen snart!

Nu ligger iaf vårt kära hem ute på hemnet, stylat & klart för försäljning! Hoppas på att någon är intresserad! Blandade känslor infinner sig men det ska bli skönt när flytten äntligen går & man slipper vissa grannar!

Stora ytor som barna kan springa på & ytor inne så att man slipper gå på varann! Kommer att bli underbart!

Har under de senaste dagarna målat hus - klättrades på en hög stege!!, lärt mig att röja med röjsåg - en syssla jag tyckte var ganska rolig :) m.m.

Nu slocknar jag snart här så jag ska ta tillfället i akt & försöka somna..

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0