En stunds vila med en glass :)

Håller på att städa & fixa för fullt! Just nu håller jag på med köket...kylskåpet har jag städat, resulterade i en stor mängd med gammal mat! 3 oöppnade mjölklitrar som fick kastas! Detta är något som jag tycker är riktigt illa - det är något som jag måste ta tag i! Nog för att det just nu har blivit lite knas i handlandet, har haft huset fullt med folk & sen åkte alla utan att det var riktigt planerat... Men jag ska skärpa mig! Nu ska alla köksskåp torkas av & fönstret putsas - om det nu går för byggställningen utanför!

Men nu har jag nyss avnjutit en god glass & en stunds vila - skönt! Det behövs det med :)

Saknar mina grabbar! Även om det för tillfället är ganska skönt att inte ha dem i benen när det ska städas & plockas! Men det är tomt! Speciellt på dagen då Stefan är borta...idag har han stängning så jag väntar honom hem ungefär kvart i 7..

Nu ska jag fortsätta så att jag blir färdig! Imorrn ska jag nämligen åka uppåt dalen & få återse mina söner <3

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0