Bröllop :)

Idag har vi varit på bröllop, Stefans kusin stod brud...

Vackert, speciellt...roligt att få vara där :)

Bröllop ägde rum i deras trädgård, underbart väder! De hade gjort fint i trädgården...

De kom i en kortege - av motorcyklar! Inget jag är med om varje dag! Bruden var klädd i svart, brudgummen i mc-väst... Kort ceremoni, båda svarade JA, löften lästes upp...& så fanns i Sverige ännu en man & en kvinna som lovat att älska varandra i nöd & lust...

Lite mat & mingel & sen musik spelad av Stefans andra kusin & hans band :)

Ja, speciellt, roligt & en massa kärlek stod på menyn :) & mina killar hade skoj :) De har ju fått prova att sitta på en motorcykel ;)

Tror att dagen blev precis som brudparet ville, de såg lyckliga ut!

Längtar till den dagen, om den nu nånsin kommer, då jag får vara bruden ;)

Nu är det läggdags, en ny dag anländer imorrn & vi får väl se vad den har att bjuda :)

Kramisar & go natt på er alla mina vänner..


Kommentarer
Postat av: Elin

Har ni lagt ner planerna helt? :(

2010-07-02 @ 15:51:04
URL: http://litenelin.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0