Orolig..arg..

..irriterad! Ja,´jag vet faktiskt inte hur jag vill göra.

För min del spelar det ingen roll, jag trivs här! Jag tycker om de flesta av mina grannar! Så ska 2 männiksor förstöra allt.

Jag vill flytta, vill bo kvar..

..vill ha ett hus..skulle kunna för ögonblicket sälja denna lägenhet & flytta till en vanlig hyresrätt..

Men jag vill bo kvar, tills jag kan köpa ett hus!

Jag vill inte ge mig, jag bryr mig inte, de får tycka som dem vill..men jag har en växande oro för mina barn..de ska inte behöva stå ut med detta!

Jag kan inte vara med hela tiden, Pontus börjar snart skolan & jag kan inte hålla honom nära för alltid..

..jag är så rädd att han ska möta dessa monster..så rädd att han kommer att få höra saker som han inte ska behöva..

därför vill jag flytta härifrån!

Varför ska det vara så svårt? Fattar dem inte att de gör mer ont än gott? Fattar dem inte att man vid något tillfälle måste släppa & gå vidare..

Var inne & läste på några forum där dessa grannar har skrivit..

Där någon tycker att man ska jämställa hemlösa katter med  hemlösa barn, & eftersom man avliver dessa hemlösa katter så borde man också avliva hemlösa barn...& min granne håller med!

Jag blir ganska tagen när jag läser detta..vet inte hur jag ska hantera det..nog för att jag älskar djur men att jämställa barn med djur, ja då tycker jag att det går alldeles för långt. Då måste det , enligt mig, vara ett stort fel någonstans.

Nej, ska försöka att inte bry mig..men det är inte så lätt alltid..när det gäller mig - OK men när det gäller små barn, mina barn, då vet jag inte hur jag ska göra.. hur jag ens ska klara..

..nä, ska nog faktiskt prata mer med ´Stefan idag om att flytta, så att mina barn säkert kan gå ut utan att jag ska vara rädd att de ska bli påhoppade..

Nu vet jag inte vad jag skrivit, men orkar inte bry mig heller, var bara så fruktansvärt arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0