Kommer hem..

..& samtidigt kommer en granne hem. Vad gör då denna människa? Jo, han skickar iväg en spottloska mot oss.. Jag tänkte att det var nog en tillfällighet...1 minut senare kommer han ut tillbaka & går till soprummet, han vänder sig mot oss & skickar iväg ännu en spottloska. Ingen tvekan om att det var mot oss.

Vem var nu denna granne, ja det var ju dessa som inte kan glömma vad min son & systerdotter gjorde i augusti. Det måste ju tydligen vara så otroligt svårt att förlåta 5-åringar!

Skäms på dem! Aldrig att jag skulle bete mig så mot andra människor. Blir förskräckt av att man kan bete sig så, & så säger dem att det är fel på mina barn!? Undrar vad som varit felet i deras uppväxt, för jag vet ingen annan 40-åring som spottat mot andra.

Tro inte att jag kommer sjunka till deras låga nivå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Herregud, du får ta dit grannfejden. Ibland blir man mållös, folk är ju inte riktigt kloka...

2010-01-21 @ 20:28:27
URL: http://gottoblandat.blogg.se/
Postat av: Vännen

Instämmer helt å hållet m Malin!!!!

Grannfejden skulle dock behöva komma till fler ställen ;)

Kram

2010-01-21 @ 20:32:21
Postat av: Elin

Vad är det för människor egentligen? Jag vet ju inte vad barna gjorde, men som sagt- 5 ÅR.. Borde ju säga allt... Hoppas ni står på er och att det ordnar sig på ett eller annat sätt! Kram

2010-01-21 @ 20:46:38
URL: http://litenelin.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0