Känns bättre..

..får hoppas att det håller i sig!

Igår var en hemsk kväll, kände mig så otroligt maktlös..tårarna rann & jag kände mig bara tom. Kände mig orkeslös.. omotiverad..

Efter ett samtal idag känns det bättre...har fått höra vad som gäller & fått några tips om vad jag kan göra..

Frågan är bara hur mycket det tar på oss under denna termin! Känns som att vi på något sätt inte orkar med...att man på grund av allt som händer runt om inte riktigt orkar hålla kvar. Många hårda ord. Känns som om vi nu sätts på prövning.. Räcker det med kärlek då?? Räcker det med att älska varandra... När man känner att bara tiden rinner iväg & man inte hunnit mer?? Är kärlek så stort?? Magiskt?? Det största av allt är kärleken??

Känns som om vi bara väntar..det är så mycket vi ska göra när jag är färdig sen.. så många drömmar som väntar på att få gå i uppfyllelse..

Men nu är det dags att blicka framåt, jag har bara den här terminen kvar! Det är inte mycket! Måste börja läsa & skriva NU!

Sen ska det ut & jobbas & med en lön till då får vi lån! & då kan vi köpa vårt drömhus! & vips så har en dröm gått i uppfyllelse! Det känns ju iaf som att vi är på rätt väg - Framåt!

Till helgen blir det Stockholm & stort kalas! Kommer bli så skönt att få åka iväg på en weekend :) Ska bli skoj att få träffa alla mina stockholmare ;)

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Vännen

Ja nu är du väl unt (eller vad säger man på svenska??) att få komma bort å tänka på annat några dagar!!

Jag hoppas allt löser sig med allt! Är så glad att du fick prata av dig med denne man/kvinna idag...

många kramar

2010-01-28 @ 15:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0