Inte roligt

att vara jag idag! Känner mig ingenting idag. Har massor jag borde göra men orkar inte..Orkar inte bry mig heller..

Känner ingen motivation, ingen lust & ingen ork..

Har inte ord som kan beskriva den uppgivenhet jag känner nu...

Hur länge ska jag orka?

Det tär på oss alla nu..

Är så otroligt tacksam för det jag har... men den situation vi lever i idag är ohållbar för framtiden...

Ja, jag vet att jag bara har en termin kvar, men just nu skulle jag sluta & börja jobba var som helst för att jag ska kunna få ett lån & kunna flytta härifrån...

Vill bara kunna njuta, vill vara jag, vill inte hålla på så här... Vill bara känna att jag kommer någonstans... Vill ha ett hus där vi kan bygga vår framtid, där man har plats att växa...

...en plats man kan kalla hem!


Kommentarer
Postat av: Vännen

usch, jag lider me er alla! Det är verkligen inte speciellt skoj att va osams m grannarna....

Du fixar denna termin, sen jobbar du å så tar ni lån å köper hus! Men jag kan förstå att det är fruktansvärt jobbigt... för det handlar ju bara om en simpel skitsak i mina ögon. Jag hoppas att dessa grannar ger sig! De är ju som barnungar själva!

KRAMAR I MASSOR!

2010-01-27 @ 15:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0