Imorrn..

..blir det heldag på kau igen. Skulle ha läst 2 böcker & en artikel på 63 sidor..

Vad jag läst?? Ja, en bok iaf! Kanske hinner jag skumma igenom den andra imorrn innan jag börjar. Ta ut några citat som vi sen i studiegruppen ska diskutera.

Vilken studiegrupp?? Ja, jag vet då inte! Har funnit några namn men har ingen aning om vilka de är! Tycker att ledningen varit lite dålig denna kurs!

Men vi hittar nog varann imorrn! Kontigt att jag är så lugn över det! För några terminer sen skulle det varit jobbigt att i detta läge veta så lite som jag gör. Men det är väl så att jag "vuxit" en del under utbildningen.

Sen när jag slutar - Ja då far vi! Ska bli så skönt! Roligt! Att få träffa mina kära stockholmare <3

Kanske går vi ut & bjuder min nyblivna 18-åriga syster på en öl nånstans..Nu får jag ju det! & det känns helt ok när jag får vara med ;)

Kramisar till er alla & go natt för nu blir det sängen för vi ska upp & köra stefan imorrn, & han börjar 7!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0