Helt tappat..

..all lust till att plugga!

Jag som älskar att gå i skolan har verkligen inte lust med det som ligger framför mig.

En tenta på tisdag som jag knappt pluggat till...

Ett seminarium på onsdag om Vygotskij...en bok på 200 sidor som jag inte ens öppnat än...

Ett arbete som ska lämnas in på torsdag...har knappt skrivit något...

Sen är denna kurs slut..måste bara få G på dessa moment & i detta ögonblick tvivlar jag på att detta kan ske.

Är så mycket annat som tar upp mina tankar..

Denna ständiga oro som plågar mig..

Måste ta nya tag, bara läsa & skriva! Egentligen är det ju inte svårt...eller ja tentor har jag alltid haft svårt för, får total blackout ibland, men på sistone har det gått bra. Men att skriva & att läsa böcker har jag aldrig tyckt varit varken jobbigt eller svårt..

Har under min tid på KAU tyckt alla böcker varit intressanta & läsvärda (nästan iaf)...men nu ser jag bara på boken & känner paniken växa & vet inte hur jag ska ta mig igenom den..

Har aldrig haft svårt för att skriva..men nu känns 10 sidor som ofantligt mycket (fastän jag igår satt & skrev tentasvar på 17! dataskrivna sidor!) ...

Sitter & läser eller skriver i några minuter innan tankarna far iväg & det känns som man aldrig får positiva besked.

Men det sista som överger en är hoppet.. & just nu så både hoppas & tror jag att jag tar mig i kragen & gör det jag måste, om det så ska krävas att jag sitter hela nätterna..

Min lilla kära kusin - ta hand om dig! Längtar till sommaren då du ska komma & göra sommaren minnesvärd!

& till mina andra kusiner - ni är alltid välkomna! Ni förgyller alla våra liv på ert alldeles egna sätt :)

Älskar er alla <3

Dags att börja nu!


Kommentarer
Postat av: Vännen

Du fixar detta, du fixar detta, du fixar detta!!! Jag vet det, du ger inte upp i första taget!

Själv tror jag att jag hoppar av demensen :( Tråkigt men sant!! Ska ge det nån chans till, men jag har verkligen NOLL LUST; NOLL MOTIVATION; NOLL ORK!!!!!

Kram i massor

2010-01-10 @ 20:30:42
Postat av: Vännen

Du fixar detta, du fixar detta, du fixar detta!!! Jag vet det, du ger inte upp i första taget!

Själv tror jag att jag hoppar av demensen :( Tråkigt men sant!! Ska ge det nån chans till, men jag har verkligen NOLL LUST; NOLL MOTIVATION; NOLL ORK!!!!!

Kram i massor

2010-01-10 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0