Det ska bli så skoj på fredag!

Ja, för då blir det party med brudisarna :) Det var länge sen nu! Kommer inte riktigt ihåg när..

Från början var vi 5 som brukade gå ut..men det har bantats ner så nu blir vi 3 tjejer som ska träffas & prata strunt - som vi alltid gör! De vet nog ibland mer om mig än jag vet om mig själv ;) Många givande samtal har vi haft under vår studietid.

Nu är det ju också så att de andra gått färdigt sin utbildning om 1 vecka! Ja, de lämnar mig ensam kvar på KAU! Någon har redan flyttat, någon ska flytta, någon börjar jobba i Norge...

Ibland känns det som om man träffat exakt rätt personer vid exakt rätt tidpunkt i sitt liv. De, alla 4, har förgyllt min studietid & gjort den till ett minne för livet!

Men nu ska de ut i verkligheten! Vet ju att någon eller några kommer vara kvar i mitt liv..
& om en termin ska ju jag också ut..

Men vi kommer alltid ha våra minnen, speciellt från när vi läste vår inriktning! Eller vad säger ni brudar??

Kramisar på er!




Kommentarer
Postat av: Maria

Ha det så jätteskoj ikväll. Kramisar

2010-01-15 @ 14:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0