Älskar dessa underbara mornar..

..när man kan ligga & dra sig i sängen. Mina killar kommer & ligger & kramas lite, går sen in på sina rum & leker lite, kommer tillbaka & kramas lite till...ända tills deras hunger sätter in & det är dags fö frukost.

Känns som vi kommit in i en bra fas..det rullar på. Några slagsmål men så mycket mer lek tillsammans.. & den kärlek de visar till varandra..

Jag känner mig lyckligt lottad med min familj..

Visst bråkar vi som alla andra & ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen...

Kände mig frustrerad ett tag över jul när vi var bortresta, ingen ville sova på kvällarna & det var bråk på dagarna..Men nu är vi hemma & rutinerna börja sakta men säkert gå tillbaka till sitt vanliga. De har börjat äta mat igen, frukten får de inte äta när som helst (hos mamma står det alltid en välfylld fruktskål på bordet vilket gjorde att mina 2 som älskar frukt satte i sig ganska mycket frukt!), godiset (det blev ju en del under jul) & andra sötsaker är borta (förutom på lördagarna)... Ja, det börjar gå mot sitt normala tillstånd ;)

Nu håller den minsta på att duka fram till frukosten, vill ha lite hjälp så jag avslutar här & önskar er alla en underbar dag!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0