Universitetsfri!

i hela 6 veckor! 5 veckors vfu & 1 vecka skrivning! Sen sista veckan med redovisningar & sen änå en kurs avklarad!

Tycker nog inte att denna kurs motsvarat mina förväntningar..Har inte alls lärt mig så mycket jag vill! För få lektioner & alldeles för få diskussioner. Men något har jag fått med mig!

Ska bli skoj att komma ut på vfu..är lite nervös bara! En alldeles ny skola & jag har fortfarande inte fått mail från min handledare...Har ingen aning om vart jag ska på måndag! Fick först en handledare men fick byta igen...

Men det ordnar sig, det kommer säkert bli superbra!

Idag har varit en lång dag, tillbringad på kau. Nu ont i huvudet & tror det blir en MYCKET tidig kväll ikväll! Imorrn ska det pluggas hemma, skriva ska det bli & kanske lite läsa.

På fredag ska jag vara hemma & ledig med barna! Framför oss väntar några veckor med långa dagar så jag tar en ledig dag & spenderar tid med mina älsklingsgrabbar :) Ska bli underbart!

& imorrn eftermiddag åker vi & hämtar Mickisens nycklar! Till helgen blir det flytta saker. Blandade känslor självklart men tror att vi alla behöver få lite luft & andas..Är ju inte så stort här så ibland har det känts som vi trampat på varandra! Men förhoppningsvis så kommer hon & hälsar på ibland & hon är VÄLKOMMEN!

Nu ska jag se på tv & sen sova!

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad läser du för kurs nu? Var/i vilka årskurser ska du va på VFU och var har du varit förut? Nyfiken om det är nåt man känner igen:).

2010-02-10 @ 22:10:59
URL: http://gottoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0