Oj..

Vad tiden går fort! tre dagars vfu redan avklarade! Roligt är det men jobbigt med dessa tidiga mornar & sena eftermiddagar nu i början! & inte blir det bättre av att det är os som jag måste se på ;)

OS! Två guld, några fjärdeplatser & alla kval verkar gå bra! Inte dåligt för vårt lilla land! Tycker inte vi kunde fått en bättre start! & fler medaljchanser väntar idag, håller tummarna för att allt stämmer för våra tjejer & killar som är & kämpar! Men vet också att de gör sitt bästa, & det är bra nog oavsett om det blir medaljer eller ej! Heja på er kämpar!

Ramlade i trappan i måndags & har lite sviter från det! En ond arm & en ond fot! Är lite öm på huvudet också så tror att det fick en smäll också. Idag skulle jag ha åkt skridskor med mina elever men fick tyvärr stå bredvid då jag inte kan trycka ner foten i skridskon! Men fick sån lust så tror jag ska köpa skridskor till killarna till helgen & åka ut & åka lite innan isen är borta!

Nu ska jag lägga mig på soffan en stund, kanske kan vi sätta på en bra film & mysa en stund innan vi ska fara & hämta hem pappsen!

Kramisar till er alla <3

Kommentarer
Postat av: Vännen

Ja visst har det gått bra för våra svenskar... synd att det blev 4:de platser i sprinten! Å vilken vurpa Anja gjorde... då fastnade hjärtat i ett läge! Tur att det gick bra! Nu ska du veta att t.o.m JAG har kollat lite på detta OS, å det hör INTE till vanligheterna att sporten går hemma hos oss ;) Missade Kallas guld men fick se Ferry istället!

Ja skridskor ville William oxå ha när vi va till K-d härisistens... men vi talade om för honom att nu fick han faktiskt slalomutr. så då får han inga skridskor i år... nästa år får det bli! Cevin fick ett par, de köpte på Obs!

Hoppas du snart blir frisk efter vurpan... inte skoj att ramla så!!

KRAM I MASSOR

2010-02-18 @ 08:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0