En hel vecka sen mitt sista inlägg...

Men nu är det så mycket att jag bara inte hunnit! Är på vfu vilket har resulterat i tidiga mornar & sena eftermiddagar med mycket att göra hemma & en trötthet som gjort att jag varje kväll bara inte orkat något!

Men nu har jag kommit in i schemat!

Sen är det ju OS! Kan inte låta bli att titta en del & det är så svårt att slå av tv:n när man väl börjat titta :)

& inte mycket att skriva om heller...är tom...

& nu är det herrstafett i längdåkning...& Sverige ligger i täten! Hoppas bara att Hellner har krafter kvar efter sitt program med alla lopp.. Men oavsett om det räcker ända fram till en guldmedalj eller en medalj av annan valör så har de gjort ett bra OS & har satt färg på tävlingarna!

Tycker att Sverige gjort ett fantastiskt OS så här långt! De har kämpat, gråtit, vunnit, förlorat..De har gett allt de kan & det kan man inte va beviken på.

Nu ska jag titta vidare på stafetten & sen blir det sängen för imorrn väntar ännu en spännande dag på vfu:n :)

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0