Blickar framåt!

Nu kan jag lägga svenskakursen på min meritlista, tror jag iaf..har inte fått betyget utskrivet än men vet att jag klarade tentan & skrivuppgiften kan jag väl inte få underkänt på.. Så nu är det 18 veckors studier kvar, inräknat i dessa veckor är 5 veckors vfu...Alltså - snart färdig!

Inte mycket kvar & jag hoppas att det är många som går i pension efter sommaren så jag har någon chans att få jobb..skulle ju inte funka att flytta eller åka för långt bort. Stefan har ju sina arbetstider & dagis har sina öppettider!

Nu ska jag kolla om det är något mer som jag ska göra innan det blir helg!

Ska snart hämta barna & sen fara & hyra en film med de! För ikväll blir det mamma-barn kväll! Pappa är utslängd, eller kanske han valde frivilligt att åka & äta middag med kollegorna??! Ska iaf bli härligt att få lite ensamtid med mina älsklingar <3

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0