ÄNTLIGEN!

En ny tvättmaskin! Som jag längtat! Nu vågar jag mig på att tvätta igen utan att vara rädd för att kläderna ska komma ut trasiga!

Det har jag gjort på alla hjärtans dag! En underbar present till hela familjen!

Nu har vi bakat en tårta som ska avnjutas till efterrätt, efter middan som idag består av fetaostgratinerade fläskkotletter med stekt potatis - MUMS!

I morse fick vi alla varsitt litet paket, inte mycket men något. God frukost & några vänliga ord. Ja, så borde det va varje dag, men vet att det inte skulle funka...Då är det bra att denna dagen finns! En dag som man kan lugna ner sig & uppskatta det man har för imorrn börjar dagais & jobb igen & med det stressiga mornar & sena dagar.

& denna vecka börjar jag vfu vilket betyder extra långa dagar på dagis för mina killar. Men det går, man får ta vara på den tid man har tillsammans!

Idag i mitt paket låg ett par pyjamasbyxor, som jag önskat mig länge! Ett par sköna byxor att krypa i på kvällskvisten & mysa i...& om mornarna när tidningen ska hämtas behöver jag inte frysa benen av mig - UNDERBART! Ska snart krypa i dem, måste ju prova ;)

Nu ska jag gå & fixa middan!

Kramisar till er alla!

& ha en riktigt trevlig alla hjärtans kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0