Så länge sen!!

Ja, över en månad sen jag skrev! Tiden finns inte längre...eller också är det motivationen! Jag älskar att skriva, skulle nog skriva mer om...

Allt känns superbra! Jag älskar vårt hus! Det har så mycket potential! & vi har lite smått gjort upp planer för flera år framåt! & det är skönt! Förut har vi ju inte gjort det, har vetat att man inte ska vara kvar hur länge som helst! Men nu känner jag mig hemma <3

Det enda som varit är alla möss som vi haft inne, men nu tror jag att Stefan tätat bra! Har inte sett eller hört några på några dagar! Trots att det är supersöta djur så vill jag inte möta dem när jag går till duschen på morgonen ;D Har blivit en hel del skrik, mest för att de är där man inte förväntar sig att de ska vara!

Jag trivs på jobbet! Allt känns bra! Känner att jag kommit in i arbetet & i de rutiner som finns! & alla dessa elever :D Ja, jag vet varför jag valt detta yrke, & jag tvekar inte en sekund på att detta är det rätta för mig!

Även om jag vissa dagar är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen! Eller att vissa lektioner inte går som jag tänkt! Även om jag känner mig otillräcklig! Även om det är så mycket som ska göras! Även om jag ibland bara känner mig uppgiven! Det är ett jobb där man kan göra skillnad. Det är ett jobb där du träffar människor varje dag. Det är ett jobb där du utvecklas hela tiden. Det är ett jobb som tar så mycket men det är också ett jobb som ger så mycket!

& jag ser ljust på framtiden :D Jag är på rätta stigen nu & det är skönt!

Så jag har det bra & jag hoppas att NI mina läsare har det bra också!

& mina kära vänner - jag saknar er <3

Nu ska jag njuta av min fredagskväll :D

Kramisar till er alla som behöver!

Kommentarer
Postat av: Vännen

Åh va kul med inlägg :) Är in flera gånger om dagen å kollar.... men inget nytt! Gjorde desamma nu, gick in å gick ut.... men när jag tryckt ut mig så tänkte jag " men va det inte en annan rubrik?" Då va jag tvungen att kolla igen å JO det va så :)

Funderar å velar ang juldagen ja.... verkar inte som om det blir nån utgång för mig :( Lellveck vaknar nästan varje kväll vid 00,30 å vill ha mat... av mig!!! Men har ikväll fått reda på att ett bra band ska till Branäs v 3 så då SKA jag ut, å du med :)

Nu ska jag baka Dumlekakor... sambon fyller ju år idag, men INGEN har vågat sig hit pga vinterkräkan :( Men imorgon kommer folket :))

Kraaaam i massor till dig å grabbarna <3<3

2010-12-03 @ 20:47:17
Postat av: Elin

Har ni testat en sån där grej som man sätter i eluttaget och som ger ett ljud som mössen inte tål? Vi upplevde att den funkade i vårt hus. Vi hade den lite värre varianten runt 1000 kr... Men det är det lätt värt!



Kul att få se lite bilde på huset!!



Så härligt det låter att du hittat rätt... Underbart! :)

2010-12-04 @ 02:03:42
URL: http://www.branhammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0