Jullov :D

Mitt 1:a jullov har börjat! Ledig ända till den 10 januari! Då välkomnar jag mina elever tillbaka, nytt år & ny termin :D

Fram till dess har jag en massa att göra, bl.a plugga - jag bara ska klara tentan i januari! Sen skulle jag vilja hinna med huset lite också, plockas & fixas lite skulle behövas.. Sen så ska jag hinna med mina killar, de ska få en massa tid <3 ..vänner ska hälsas på ...fira jul, med mina kära släktingar! Har längtat så! Äntligen får vi träffas igen :D Sen ska det nya året välkomnas med dunder & brak! & snön ska upplevas, på många olika sätt <3

Ja, jag gissar att tiden kommer gå fort!

Nu tror jag att jag ska packa in de få julklapparna som redan är inköpta! De flesta kommer att inhandlas till veckan!! Ja, jag är en sån där sista-minuten-handlare! Tycker att det är roligast, för då är det snart dags:D

Ja, snart kommer tomten till oss! Snart sitter vi där & myser! Kommer nog i år att fälla några tårar för dem som inte längre är kvar hos oss...men de finns alltid i våra tankar <3 & de är med oss även om de inte är där.. men det blir aldrig mer detsamma utan mommos köttbullar & moffens skratt!

Nu ska jag börja med julförberedelserna <3

Ha en fridsam helg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0