Helg!

Igen! Veckorna går så himla snabbt!

Denna helgen är helt planerad att sitta framför datorn & skriva omdömen..

..men lite tid ska läggas på mina prinsar också <3

Men det är bara 4 dagar kvar av jobb & sen är det julledigt! Så det gör mig inget att jobba denna helg, jag vet ju att från & med fredag kan jag bara mysa runt :D

Jag ska försöka jobba lite extra denna vecka så att all planering och sånt är klart inför skolstarten igen den 10 januari! & jag ser fram emot en ny termin :D

Har nyss ätit mellanmål (som idag bestod av bullar & kakor :D) med mina killar, åkte så fort jag kunde från jobbet för att hämta dem tidigt!

Nu ska jag börja jobba så att jag får det gjort!

Ha en trevlig helg!

Kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, långt jullov! HÄRLIGT! :)

2010-12-12 @ 20:33:35
URL: http://www.branhammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0