En härlig...

...ledighet har jag haft! & den är inte över än :D

Julen for förbi snabbt..barna blev supernöjda över de julklappar som tomten var förbi & lämnade, jag blev nöjd jag med :D Fick några saker att smycka hemmet med :D

Tomten var glad, trots att den för mig var lite igenkännande...& när jag kysste tomten satt några barn bredvid & log stort :D

Härligt att träffa alla syrror, mostrar & kusiner :D

& utgång till Branäs på juldagen med mamma, moster, syrror & kusin!

Ja, det har varit härligt! Men det fanns en tomhet i mitt hjärta...en saknad av skratt & mormors köttbullar <3 Även om köttbullarna var lika goda som förr så var det inte samma person som rullat & stekt... & på soffan låg inte någon moffen & snarkade med aftonbladet över huvudet.. Ja, de saknades & de kommer alltid att göra det. Men jag är glad över att jag har så många minnen som jag kan plocka fram <3

Julen har inte varit smärtfri..ett telefonsamtal fick mig att ur balans.. En känslig historia, svår att greppa & ännu svårare att prata om..

Har även 2 killar som är helt slutkörda vilket resulterar i dåliga humör...

Ja, det är väl som det ska va när det är huset fullt i folk... 12 människor på 70 kvm!

Det är härligt!

Har inte hunnit åka några skidor än heller...men har faktiskt fått ett par pjäxor idag så nu måste jag ju testa dem! Ska leta fram ett par skidor imorrn tror jag...Om nu vädret tillåter en tur :D

Nu ska jag krypa ner i min bäddsoffa, som just nu börjar göra min kropp ganska öm..

Ha en bra dag imorrn!
Tänkte mig på att göra en liten överblick över året som gått men det får nog vänta..kanske har jag tid imorrn (annars får det vänta!)

Kramisar




Kommentarer
Postat av: Vännen

Härligt du/no verkar haft det under julen! Kan tro att saknade är stor.. kram till dig!

Jobbigt med tråkigheter..... vill du prata så finns jag! Hoppas vi ses under helgen!

KRAM

2010-12-31 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0