Nu har jag tid att skriva lite ;)

Har haft fullt upp hela sommaren känns det som! Men visst har det funnits tid för avkoppling & vila också :)

När mitt sommarlov började trodde jag på en lång, härlig semester...trodde opckså att jag skulle va ledig så länge att det kanske skulle va jobbigt att gå hemma...

Men där trodde jag fel! Nu kan jag inte förstå att jag snart ska börja jobba.. på onsdag börjar jag pendla till Örebro! Visst ska det bli spännande & roligt men just nu är det lite pirrigt & känns jobbigt att sommaren redan gått! Det känns inte som det var så länge sen jag var dit på intervju & föräldramöte!

Sommaren har bjudit på många härliga sommardagar! Dock har vi inte hunnit åka iväg på någon semester, men några veckor uppe i Vingi, det är som semester ;)

Idag har vi haft 1:a visningen på lägenheten, 3 anmälda kom & synade vårt hus :) Några skulle tänka över helgen men någon var intresserad direkt :) På måndag kväll är nästa visning, inte så många anmälda då heller än, men mäklaren trodde att det skulle tillkomma några över helgen... men det spelar ju ingen roll hur många som är intresserade, om det är 2 som vill ha kan det ju trissa upp priset lite :) Men utgångspriset är helt ok, tycker jag! Har jag vunnit en del på affären under de 3 åren vi bott här :)

Annat vi hunnit med är dop för sötaste lillkillen & kalas för kompis & kompisgubbe ;)

Edvin har också hunnit att få en allergisk reaktion av antagligen en geting...under den kväll då jag & stefan var ute på kalas fick Edvin tillbringa några timmar på akuten med mommo & några fler.. men allt gick bra..några adrenalinsprutor gjorde susen ;) Nu har vi iaf fått kallelse till provtagning & sen kanske kan få medicin hemma. När vi är här är det inte så långt till akuten så jag är inte rädd...men vi åker en del & tillbringar tid hos mamma & där är det en bit till akuten & få ambulanser i närheten...& så är vi en del i skogen!

Snart är det dags för Pontus att börja skolan, vilken skola är inte riktigt klart än! Alla har ju semester nu, men hoppas att det finns några rektorer på plats till veckan... han måste ju, om han ska byta, på inskolning till veckan då stefan börjar jobba veckan därpå.

Nu orkar jag inge mer...är ganska så trött så ska se om jag orkar vila en stund på soffan :)

Hoppas att ni alla har haft en skön sommar!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0