Nu har jag startat!

Har gjort 3 dagar på mitt nya jobb & det känns super :) Tror att det kommer bli bra, men jag har ju inte fått träffa mina efterlängtade elever än...de börjar först på onsdag, först ska jag jobba 2 dagar då jag tror vi kommer att få lite info om hur denna termin ska se ut. Just nu vet jag inte så mycket...mycket som händer på skolan då lågstadiet flyttat till nya lokaler & skolan växer. Spännande att få vara en del av det!

Trött är jag men det har ändå känts bra. Har inte haft några svårigheter att gå upp tidigt på morgonen för att åka till Örebro. En stad som jag framöver kommer att tillbringa en hel del tid i! Får väl få med mig eleverna så att det får visa mig runt lite ;)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan & se på en film! Har somnat tidigt de senaste kvällarna så har inte hunnit att få mysa! Märker ju att tiden som är kvar när man kommer hem är knapp! Men som jag alltid har sagt, det är inte tiden som finns som är viktig utan det man gör!

Jag ser fram emot en spännande höst! Med nya erfarenheter, nya bekantskaper, härliga elever, skoldebut för sonen & ett hus att utforska :)

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Elin

Vill du ha guidad tur någonstans är det bara att hojta!

2010-08-13 @ 23:48:13
URL: http://litenelin.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0