Blev..

..sugen på att resa någonstans. Jag som inte är den som gärna åker utomlands, men nu...bara för en stund fick jag himla lust att åka utomlands.. Få uppleva sånt jag aldrig upplevt..få se sånt jag aldrig fått sett...

På min lista dit jag vill åka finns inte många ställen...Men först ligger en resa till Sydafrika, en safari... Skulle så gärna vilja, får väl inrikta mig på att kanske kunna åka när jag fyller 60, om jag börjar spara nu..

Någon gång...

en 12 dagars safariresa till Sydafrika, 23 000 för vuxen & 15 000 för barn under 12 år.. 90 000 för vår lilla familj..

eller en safari i Tanzania...32 000 för vuxen & 23 000 för barn under 12 år...

Önskar att jag kommer dit någon gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0