Vill inte..

..ha den där magsjukan som nu går på dagis! Jag orkar verkligen inte det! Men vi har klarat oss länge nu så det kanske är dags... det ordnar sig väl då! Det är ju inte hela världen, men jag blir så himla dålig av magsjukan...eller ja jag blir däckad av vilken sjukdom som helst tror jag.

Nu ligger barna, har ännu inte somnat utan den yngre ligger & skriker "mamma, maaammmma"...men då får han göra det! Det blir så när han somnar på dagisvilan...& jag förstår att det inte är lätt att hålla honom vaken! Men 20 minuters sömn på dagen blir en mardröm på kvällen..vilket resulterar i en trött kille på morronen...som somnar på vilan...& så är den onda cirkeln här.

Idag när jag hade hämtat barna kröp vi ihop i soffan & såg på "SANTA BUDDIES"...en viss liten mamma somnade & vaknade & frös...men nu har jag fått upp värmen igen! Jag älskar att få krypa ner med mina killar, att sitta & kramas till en bra film...det är som himmelriket!

Nu ska jag skriva min jobbansökan, för det har jag inte hunnit än! Blev totalstopp när jag satt med mitt examensarbete idag så min tid gick till att grubbla över det istället. Jag har ett tag på mig att skicka in ansökan så det är ju ingen brådska :)

& till min kära vän - hoppas att er första natt hemma blir härlig! & att lillpinsen låter er sova lite grann iaf ;)

Kramisar

Kommentarer
Postat av: vännen

å neeeeej.... går magsjukan?? HOPPAS NI KLARAR ER från denna HEMSKA sjuka!!!

Känner igen det där med sova på dagen, då är det kört till kvällen!!

Jodå första natten hemma gick ganska så hyfsat... skulle ha mat 2 ggr.... tror jag ;) Sen ner å byta blöja, för får man inkomster så är det ju såklart utgifter!!

Nu ska jag gå å torka William "mamma, jag är klaaaal" , sen blir det sängen för honom... haft mormor, morfar, farmor å farfar här nu ikväll å det tar på krafterna ;)



KRAM

2010-04-22 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0