Vilken dag!

Här har man suttit själv hela dagen! Är lite ovan att sitta hemma själv har jag märkt idag! Tänker på allt annat än det jag ska & det tog många timmar innan jag kunde sätta mig ner & slappna av...då tog det fart i skrivandet! Måste bara skriva färdigt intervjufrågorna så att jag kan skicka till handledarn imorrn.

Dagen började bra..men den blev klart sämre kan jag säga! som en blixt från klar himmel vände mitt humör & Stefan fick en rejäl utskällning.

Ibland känns det som mina drömmar sätter krokben för mig. Jag är ju egentligen lyckligt lockad!

Jag har två fantastiska killar, de är helt underbara & de är dem jag lever för <3

Men ibland känns allt så hopplöst! Små saker, som för mig blir stora som åskmoln..

Nej, jag vet faktiskt inte vart vägen bär. Måste nog fundera ut vad det är som jag egentligen vill...

Nu ska jag gå & ta kvällen! Är så trött idag!

Go natt på er alla läsare!
Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0