Vanlig tisdag...

...& det är skönt! Tänk att man kan uppskatta dessa vanliga dagar så mycket! Har suttit & skrivit hela dagen & sen gick jag & hämtade hem mina prinsar, lagade mat & åkte till Bergvik & inhandlade överdragsbyxor till de små. Kände att det var på tiden! Tycker kanske att det är lite för varmt för det men det tycker nog inte fröknarna på dagis för idag hade Edvin 2 byxor på sig när jag hämtade honom..men nu har de iaf!

Skriva & skriva...vet inte vad jag kan göra mer med examensarbetet! Tur är väl att jag ska träffa handledarn imorrn så får väl kanske hoppas på att hon har något att säga så jag får fixa lite ;)

Trodde kanske att jag skulle få snosa bebis idag...men efter en förlossning kanske man inte är så pigg, inte så konstigt när man kämpat så bra & satt en ny människa till liv... så det får bli en annan gång...får väl se när det finns tid att träffas...är lite fullt i kalendern tyvärr men det ordnar sig nog :)

Stunden när man håller en bebis i famnen för första gången är obeskrivlig, & de följande dagarna lever man lite sitt eget liv, som i en bubbla. Det är härligt!

Nu blir det hemmafruarna :)

sen blir sängen för imorrn ska jag upp tidigt igen!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0